Stap voor stap je
doelen bereiken

Afspraak maken

Aanmelden
  • Snel hulp
  • Vraaggericht
  • Persoonlijk
Direct hulp bij crisis

Wat is het no show beleid van PuntP?

Bij PuntP willen we je graag zo goed mogelijk helpen. Om dit te kunnen doen is het belangrijk dat je aanwezig bent bij de geplande afspraken. Ben je afwezig en […]

Lees meer »

Waar vind ik het telefoonnummer van een medewerker of afdeling?

Je kunt ons algemene nummer bellen (020-590 44 44 of 088 505 12 21), wij verbinden je dan door met de juiste contactpersoon.

Lees meer »

Iemand in mijn omgeving gedraagt zich vreemd, wat kan ik doen?

Probeer het gesprek aan te gaan en motiveer zo nodig en zo mogelijk diegene om hulp te zoeken. Ga eventueel samen bij de huisarts langs. In Amsterdam is in iedere […]

Lees meer »

Ik leef samen met iemand die psychische problemen heeft, kan ik zelf ook hulp krijgen?

Ja zeker! Als je samen leeft met iemand die psychische problemen heeft, dan kun je zelf ook wel een steuntje in de rug gebruiken. De afdeling Preventie van ArkinBasisGGz biedt […]

Lees meer »

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over mijn behandeling?

Het kan zijn dat je niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over je behandeling, de informatievoorziening of de manier waarop je bent benaderd. Per 1 januari 2017 is er een nieuwe klachtenregeling […]

Lees meer »

Heeft PuntP speciale therapiegroepen?

Bij PuntP worden diverse therapiegroepen aangeboden, voor verschillende doelgroepen zoals jongeren, ouderen, vrouwen, voor diverse klachten zoals depressie, sociale angst en borderline problematiek. Wanneer je door je huisarts verwezen wordt […]

Lees meer »

Ik overweeg behandeling voor angstklachten maar word ik daarbij gedwongen de dingen te doen die ik eng vind?

In principe leidt vermijden tot meer angst en het doen van spannende dingen tot meer zelfvertrouwen. Veel behandelingen van angstklachten zijn hierop gebaseerd. Met behulp van een therapeut worden de […]

Lees meer »

Wat kan ik als naaste doen als ik niet tevreden ben over de behandeling?

Er zijn diverse stappen die je kunt ondernemen wanneer je ontevreden bent over de behandeling van een naastbetrokkene. Meestal is het daarbij aan te bevelen onderstaande volgorde globaal aan te […]

Lees meer »

Heb ik de gehele behandeling dezelfde behandelaar?

In principe krijg je je hele behandeling dezelfde behandelaar. In sommige gevallen niet. Bijvoorbeeld als je medicijnen krijgt als onderdeel van je behandeling. Dan bezoek je naast je behandelaar ook […]

Lees meer »

Hoe lang duurt een sessie met mijn behandelaar?

Als je individuele therapie heeft, dan duurt een sessie 45 minuten. Heb je groepstherapie dan duurt een sessie over het algemeen langer, bijvoorbeeld anderhalf uur.

Lees meer »
PuntP helpt je verder
ISO 9001 HKZNEN7510 Keurmerk

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2024 PuntP - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin